Een jaartje Kaapstad - Reisverslagen van Marjan van Houten - WaarBenJij.nu Een jaartje Kaapstad - Reisverslagen van Marjan van Houten - WaarBenJij.nu
Een jaartje Kaapstad

Voor mijn studie ga ik 11 maand stage lopen in Kaapstad, Zuid Afrika, wat een voorrecht! De organisatie heet Ikhaya Le Themba en ik ben voornamelijk werkzaam in een van de grootste townships van Kaapstad; Khayelitsha waar ik met kinderen en jeugd werk. Heel leuk!!

Recente Reisverslagen:

18 April 2015

Ja, ik leef nog!!

17 December 2014

Toen was het weer bijna kerst..

15 Oktober 2014

Tijd voor een update
Marjan

Voor mijn studie ga ik 11 maand stage lopen in Kaapstad, Zuid Afrika, wat een voorrecht! De organisatie heet Ikhaya Le Themba en ik ben voornamelijk werkzaam in een van de grootste townships van Kaapstad; Khayelitsha waar ik met kinderen en jeugd werk. Heel leuk!!

Actief sinds 14 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3011

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 01 Augustus 2015

Een jaartje Kaapstad

Landen bezocht: